Rubriker till webbkurs

Hej på er igen!

Det har varit veckor av vab och stress för att jag inte hunnit plugga någonting. Men hela tiden har jag tänkt på den kurs jag skapat. Jag köpte officepaketet då jag jobbar bäst visuellt och behövde PP för att göra en presentation på webbkursen för att se vad jag kunde ändra och ta bort. Jag är även nöjd med att ha word istället för att sitta på MACs textredigerare och må dåligt. ;)

Nu har jag kommit så långt att jag börjat leka runt med olika rubriker till kursen. Jag har redan kasserat minst 5 från det att jag började intressera mig för att göra en kurs till nu. Här nedan kommer några förslag. Jag behöver hjälp med vilken/vilka som tilltalar er och på vilket sätt.

Kom igång med att ta medvetna beslut redan efter 7 dagar.

Kom i kontakt med dig själv redan efter 7 dagar.

Så får du en önskad tillvaro trots ett inhumant arbetsliv.

Konsten att hitta din inre kompass och börja använda den.

Hur jag skapade en tillvaro efter utmattningen trots ett oförändrat arbetsklimat.

Hur jag hittade min inre kompass och lärde mig navigera efter den.

Gratis kurs på temat återerövring av livet efter en utmattning.

Hur du hittar din inre kompass och börjar navigera efter den.

Hur du hittar din inre kompass och ställer in den på rätt kurs.

4 steg för att hitta din inre kompass.

4 steg för hur du ska leva det liv du drömmer om.

4 steg för hur du ska ta medvetna beslut som rör ditt liv.

4 saker som jag lärde mig som sjukskriven för utmattning och som hjälpte mig tillbaka till livet.

4 viktiga saker jag lärde mig under min återhämtning.

4 smarta tips för hur du ska återerövra ditt liv.

Tack på förhand! Din feedback är ovärderlig för mig!

Fröken F

Kommentarer

Nu låter jag kanske lite tråkig igen men jag är inte alls så säker på att utmattade i allmänhet har mindre förmåga att fatta medvetna beslut eller behöver en inre kompass. Det är väl snarare förmågan följa planer och bedöma hur mycket belastning något innebär som brukar vara skadad.
Fröken F sa…
Tack för dina synpunkter!

Populära inlägg i den här bloggen

Inte i kontakt med känslolivet

Halvtid fram till oktober

jobb och framtid