Läget och andningshål

Vi är kvar på sjukhuset i säkert några dagar till. Han får syrgas, antibiotika, ventoline, alvedon etc etc. Men det går åt rätt håll. Jag minns knappt hur han ser ut utan slangar. Vi tittar på filmklipp från semestern, när han badar, gungar & spelar piano. I vakna pigga stunder sjunger vi och leker med leksaker, läser böcker. Kramas, lyssnar på krakel och ser på babblarna. Vakna icke pigga stunder blir det tröst, sång, kram och gung. 

Jag får avlastning mellan ca 12:30-19:00 av min sambo och min mamma. Jag har fått ta en efterlängtad dusch, promenader, sovit och idag spenderat eftermiddagen med min älskade dotter. 

De stunder som ges tar jag hungrigt. Inga går till spillo. Fantastiskt att se hur lilla E lyste upp i ett stort leende nr storasyster kom ❤️ 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Inte i kontakt med känslolivet

Halvtid fram till oktober

jobb och framtid