Lista för vecka 3



Godaste mat: Fredagens fisksoppa helt klart.
Roligaste: Bowlingen! Att träffa vänner och deras nyfödda tvillingar. Lördagshäng med faster S och kusinen A, lika gammal som vår bebis. Besök av mina föräldrar och svärisarna under veckan. 
Skönast: Fortsatt stabilt mående, bra fungerande vardag med sunda rutiner. 
Tuffast: När dottern hade dubbelsidig öroninflammation, hon var så smärtpåverkan.
Oro: min läkare var sjuk, innan jag sansade mig a la SOAS gick jag bananas i mina tankar och känslor. Oron försvann när jag fick beskedet att hon skulle vara tillbaka på måndag och då fick jag även tid.
Överraskning: Min sambo överraskar mig positivt hela tiden, han är en mycket fin människa <3
Musik: musik från SKAM, bablarna och reiki flödesenergi
Pod: lyssnat på Pira och Bråding
Skapande: Sydde en mantel till min dotter av en gammal tunika, lagade mat och bakade bananbröd
Ser fram emot: Att fortsätta må bra, känns som varje dag går jag åt rätt håll. 
Finaste: Helt klart min sambo, våra barn, vår släkt och mina vänner. 
Film/Tv: inte sett så mycket på tv denna vecka.
Samlat betyg för veckan: Jag ger veckan 8/10. Mer än ok!

Kommentarer

Åh, så kul att läsa om din vecka så här. Framförallt att du ger den 8/10! :) Underbart bra! Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Inte i kontakt med känslolivet

Halvtid fram till oktober

jobb och framtid