dagens aber

Förra veckan kände jag mig pepp trots att jag var tvungen att vila varje tillfälle som gavs. Jag mådde bra av att känna mig som vilken föräldraledig som helst. Idag känns det bara jobbigt. Känner mig rädd för att vara ensam, rädd för att inte klara av detta, rädd för att aldrig bli helt återställd. Rädd och ledsen.

Jag är stressad inför i eftermiddag, då jag ska skjutsa dottern till en ny aktivitet. Det stressar mig att jag inte vet var jag ska parkera, om jag kan ta med vagnen. Det stressar mig att jag måste hålla koll på mina känslor för att inte överföra till min dotter. Jag vill att hon ska få en bra chans att själs avgöra om denna aktivitet är något för henne.

Jag har yogat och lyckats komma ner i varv men har kvar en olust i kroppen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Inte i kontakt med känslolivet

Halvtid fram till oktober

jobb och framtid