Sömn

Svårt att somna trots trötthet. Vaknar vid 1:30 och fortfarande vaken nu kl:03. Begynnande huvudvärk, spända käkar och klåda över hela kroppen. Är detta stress för att jag imorgon har 2 oundvikliga saker inbokade och 1 nöjessak? 3 grejor på en dag är to much - I get it... Tur att det inte blev fyra då. Nätverket ställer upp med hämtning av dottern.

Hela veckan känns fullspäckad eftersom vi ska ta en semestertur och hälsa på vänner. Trevligt men också något jag kommer tycka är ansträngande. Vi ska ta tåget, något som också stressar mig. Jag är rädd för att må illa. Rädd för att missa ett byte. Rädd för att glömma pinaler. Rädd för att vi inte får sitta samman. Rädd för att det är något fel med biljetterna. Rädd för allt möjligt som ni hör. 

Och snart börjar jag jobba. Hur ska det gå?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Inte i kontakt med känslolivet

Halvtid fram till oktober

jobb och framtid