Enormt trött

Idag är jag det ja. Var tvungen att sitta ner och borsta tänderna. Vila i dotterns säng medan vi pratade. Hade svårt att somna igår. Fick plötsligt ont på ett ställe på skenbenet, en punkt liksom. Det är tydligen vanligt för människor med utmattning... oförklarlig och plötslig smärta. Vi sov med balkongdörren öppen för att jag skulle kunna andas. Jag hade mediterat innan, men det gick ändå inte att sova. När jag väl somnade drömde jag en mardröm och vaknade upp alldeles svettig. Imorse var jag en zombi trots att jag tänkte vi måste gå upp nu för dottern måste få frukost kunde jag inte röra kroppen förrän kl var över 10.

Nu har nätverket hämtat henne för lite lek i lekpark i det fina vädret. På agendan idag är att fixa räkningarna och månadens sammanställning. Jag skulle vilja orka ta en kort och långsam promenad också. 

Jag undrar när jag ska känna att jag har energi igen. 

Kommentarer

Tant H sa…
Min man sa vid 12-tiden, nu åker vi ut på landet, du behöver komma ut. Men jag orkade inte. Jag undrar hela dagarna när jag ska känna att jag har energi igen. Undrar om det kommer smygande eller plötsligt. Jag hoppas att det kommer mycket plötsligt.
Fröken F sa…
<3 ja fy vad det är tråkigt att inte orka. Sen är det svårt när dagarna kommer som man orkar att inte göra för mycket... De dagarna kommer och då känns det faktiskt lite plötsligt!

Populära inlägg i den här bloggen

Inte i kontakt med känslolivet

Halvtid fram till oktober

jobb och framtid